Шановні учні, батьки та вчителі!
Оргкомітет радий поділитися з вами результатами та підсумками ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики, який відбувся 17 грудня в дистанційному режимі. У змаганнях взяли участь 1351 учень 7-11 класів ЗЗСО міста Києва та вихованці Українського фізико-математичного ліцею Київського національного університету імені Т.Г. Шевченка. Учасники, які посіли І-ІІ місця будуть запрошені до участі у III (міському) етапі.
Результати ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики
Завдання і відповіді ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики та інша інформація для учасників змагань розміщена на сайті https://phys.weblium.site/
Організація та технічні аспекти. Організація здійснювалася через використання платформи Google Classroom. Інформаційна та технічна підтримка була доступна для учасників, і вони мали можливість на сторінках сайту https://phys.weblium.site/ відслідковувати перебіг змагань на всіх його етапах. Оргкомітет засмучений, що дехто з учасників не звертав увагу на чисельні попередження і не зміг узяти участь в олімпіаді, або чиї результати не увійшли до загального заліку.
Тематика завдань. Завдання олімпіади відображали різноманітні теми шкільного курсу фізики та вимагали від учасників використання аналітичного мислення, креативності та знань із предмету.
Оцінювання. Кожне з трьох завдань оцінювалося за шкалою від 0 до 10, і загальна сума визначала переможців. Оргкомітет звертає увагу, що розподіл призових місць є лише рекомендаціями до наказу Департаменту освіти й науки в м. Києві, які були напрацьовані на спільному засіданні журі та оргкомітету. Отже, остаточно про результати ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики можна говорити, лише після публікації відповідного наказу. Учасники олімпіади з фізики продемонстрували глибокі знання, вміння та навички з фізики, глибоке розуміння матеріалу. Однак прикрим фактом залишається те, що не всі учасники дотримувалися принципів академічної доброчесності. Зафіксовані випадки: списування робіт один у одного; звернення учасників до ресурсів інтернет з надання «послуг» щодо розв’язання задач тощо. Дехто проігнорував попередження оргкомітету щодо налаштувань Google, що призвело до технічних непорозумінь та ускладнили процес оцінювання. Це стало причиною того, що деякі учасники дістали неочікувано низькі оцінки, а дехто залишився поза змаганнями через власну неуважність.
Рішення спільного засідання оргкомітету та журі. Заслухавши та ретельно оцінивши роботи учасників олімпіади з фізики, журі на спільному засіданні з оргкомітетом, яке відбулося 26 грудня прийняло такі рішення.
- Затвердити перевірку всіх робіт учасників.
- Затвердити розподіл призових місць серед учасників на основі їхніх досягнень та результатів олімпіади. Під час розподілу призових місць були враховані всі вимоги чинного Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади і відображає високий рівень компетентності та здібностей учасників.
- Не проводити апеляцію результатів олімпіади, вважаючи, що процес оцінювання був проведений чесно та з урахуванням усіх аспектів.
- Запросити до участі в ІІІ (міському) етапі олімпіади всіх учасників / учасниць, які рекомендовані до нагородження дипломами І й ІІ ступенів.
Наступний етап змагань планується провести в очному режимі, а, отже, надасть можливість засвідчити, чи всі учасники районного етапу дотримувалися принципів академічної доброчесності. Просимо з розумінням поставитися до кількості запрошених учасників на ІІІ етап. Оргкомітет виходив зі своїх можливостей у забезпеченні учасників робочими місцями в укритті на випадок оголошення повітряної тривоги.
Подяка. Дистанційний формат вимагав певних технічних зусиль для комфортного перебігу змагань. Оргкомітет, журі вдячні всім учасникам за терпіння та готовність долати технічні труднощі. Щиро дякуємо всім вчителям, учням, батькам та іншим учасникам за активну участь у заході.
Оргкомітет висловлює особливу подяку членам журі за надзвичайну працю та оперативність у перевірці робіт учасників олімпіади з фізики. Ваш вклад у цей процес величезний, і ми дуже цінуємо ваші зусилля. Ваша висока кваліфікація та відданість популяризації предмета дали змогу вчасно та об’єктивно оцінити роботи всіх учасників. Ви відіграли ключову роль у забезпеченні справедливості та визначенні переможців цієї олімпіади. Дякуємо вам за відданість освітній справі та за ваш вагомий внесок у підтримку та розвиток обдарованих учнів. Сподіваємося на подальшу співпрацю та спільні проєкти в майбутньому.